Regulamin sklepu internetowego Zaplecze Farmera

Regulamin sklepu internetowego
§ 1
Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy ZAPLECZE FARMERA, dostępny pod adresem internetowym
    www.zapleczefarmera.pl , prowadzony jest pod firmą Cynklak konstrukcje s.c
    R.Rednowski,D.Klimek , wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
    Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP
    7621997341 , REGON 146903737
    § 2
    Definicje
    1.Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu,
    której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
    zawodową.
  2. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą
    Cynklak konstrukcje s.c R.Rednowski,D.Klimek , wpisaną do Centralnej Ewidencji i
    Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra
    właściwego ds. gospodarki, NIP 7621997341 , REGON 146903737
  3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna
    niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną,
    wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
    5.Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem
    internetowym www.zapleczefarmera.pl
    6.Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach
    zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez
    jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub
    większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy
    włącznie.
    7.Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
    8.Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza
    Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub
    Produktów ze Sprzedawcą.
    9.Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez
    Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
    10.Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie
    Konta.
    11.Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie
    umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do
    Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i
    płatności.
    12.Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez
    Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych
    Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
    13.Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy
    Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
    14.Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między
    Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę
    Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie
    usług i umowę o dzieło.
    § 3
    Kontakt ze Sklepem
  5. Adres Sprzedawcy: ul.Leśna 38 07-200 Wyszków
  6. Adres e-mail Sprzedawcy: biuro@zapleczefarmera.pl
  7. Numer telefonu Sprzedawcy: 608-574-647 oraz 510-207-188
  8. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 81 1020 3802 0000 1402 0220 5896
  9. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów
    telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  10. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 8.00-16.00
    § 4
    Wymagania techniczne
    Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień
    na Produkty, niezbędne są:
    a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
    b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
    c. włączona obsługa plików cookies,,
    d. zainstalowany program FlashPlayer.
    § 5
    Informacje ogólne
  11. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi
    odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu
    spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub
    niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  12. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień
    przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po
    założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie
    niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia
    bez zakładania Konta.
  13. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto
    (uwzględniają podatek VAT).
  14. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt
    oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o
    której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w
    tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

§ 6
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);
  2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do
    koszyka” (lub równoznaczny);
  3. skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
  4. wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz
    adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób
    dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy
    Zamówienia,
  5. kliknąć przycisk przycisk “Kupuję i płacę” oraz potwierdzić zamówienie.
  6. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności,
    opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
    § 7
    Oferowane metody dostawy oraz płatności
  7. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego
    Produktu:
    a. Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa,
    b. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa,
    c. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul.Leśna 38 07-200 Wyszków
  8. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
    a. Płatność przy odbiorze
    b. Płatność za pobraniem
    c. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
    d. Płatności elektroniczne
    e. Płatność kartą płatniczą.
  9. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności
    znajdują się na stronie Sklepu.
    § 8
    Wykonanie umowy sprzedaży
  10. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim
    złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie
    internetowym zgodnie z § 6,7 Regulaminu.
  11. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz
    jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania
    Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez
    Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania
    Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej
    oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji
    oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta
    powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a
    Sprzedawcą.
  12. W przypadku wyboru przez Klienta:
    a. płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient
    obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 1 dni kalendarzowych od dnia
    zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
    b. płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania
    płatności przy odbiorze przesyłki.
    c. płatności gotówką przy odbiorze osobistym przesyłki, Klient obowiązany jest dokonać
    płatności przy odbiorze przesyłki w terminie 3 dni od dnia otrzymania informacji o
    gotowości przesyłki do odbioru.
  13. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany
    przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5
    niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania
    Zamówienia.
  14. A W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem
    dostawy jest najdłuższy podany termin.
    B W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma
    możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich
    Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.
  15. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
    a. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności
    elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
    b. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia
    zawarcia Umowy Sprzedaży,
  16. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do
    odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do
    odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie
    stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty
    elektronicznej Klienta.
  17. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, Klient ma
    możliwość odbierania Produktów częściami (stosownie do ich gotowości do odbioru) lub też
    odbioru wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.
  18. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w
    następujący sposób:
    a. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności
    elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
    b. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od
    dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
  19. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
  20. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
    Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są
    wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w
    trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się
    Umową Sprzedaży.
  21. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.

§ 9
Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania
    jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu
    Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno,
    partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej
    rzeczy, partii lub części.
  4. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o
    odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy
    wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  5. Oświadczenie może być wysłane za pomocą drogą elektroniczną poprzez przesłanie
    oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie
    internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3.
  6. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną,
    Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres
    e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  7. Skutki odstąpienia od Umowy:
    a. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za
    niezawartą.
    b. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi
    niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia
    Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w
    tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z
    wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły
    sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
    c. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie
    zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument
    wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z
    żadnymi kosztami.
    d. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu
    z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od
    tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    e. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym
    Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował
    Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument
    odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
    f. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu
    Produktu.
    g. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z
    korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru,
    cech i funkcjonowania Produktu.
  8. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w
    odniesieniu do Umowy:
    a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
    według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
    potrzeb,
    b. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą
    Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po
    spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
    c. w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym
    Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do
    odstąpienia od Umowy,
    d. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na
    swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
    § 10
    Reklamacja i gwarancja
    1.Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  9. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do
    reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest
    Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
  10. Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie
    adresy Sprzedawcy.
  11. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę)
    jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą
    towaru.
    5.Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w
    terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za
    uzasadnione.
    6.Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3
    niniejszego Regulaminu.
  12. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej
    treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie. Sprzedawca dołączy też kartę
    gwarancyjną do sprzedanego Produktu.

§ 11
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z
    pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz
    zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach
    internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji
    społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
    Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami
    internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
    http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
    http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
    http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z
    pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu
    konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o
    Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o
    rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
    b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji
    Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej
    (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania
    mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a
    Sprzedawcą.
    c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między
    nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego)
    rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy
    ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów
    Polskich).
    § 12
    Dane osobowe w Sklepie internetowym
  3. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu
    internetowego jest Sprzedawca.
  4. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu
    internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to
    zgodę – także w celu marketingowym.
  5. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
    a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy
    przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane
    osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki
    na zlecenie Administratora.
    b. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności
    elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe
    Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie
    internetowym.
  6. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w
    Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje
    brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
    § 13
    Postanowienia końcowe
  8. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych
    przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie,
    w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej
    zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  10. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie
    obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o
    świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie
    danych osobowych.
  11. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
    dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy
    internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Shopping Cart

Zapraszamy do kontaktu!  

Zadzwoń, otrzymasz rabat!

510 207 188
608 574 647


Zachęcamy również do obejrzenia maszyn na naszym placu w Wyszkowie, ulica Leśna 38

This will close in 0 seconds